Kwaliteit

Kwaliteit van leven en kwaliteit van werken; daar draait het om bij Omega Groep. Bij alles wat we doen of juist niet doen, vragen we ons af wat dat bijdraagt aan de kwaliteit van leven van onze cliënt. Dat is van grote invloed op de keuzes die we maken.

Kwaliteit is continu in beweging door te reflecteren, te evalueren en bij te stellen. Kwaliteit voel je en zie je in zichtbare, maar ook in onzichtbare dingen bij Omega Groep. Een onmisbaar hulpmiddel voor het borgen van de kwaliteit van onze ondersteuning, is een goed werkend kwaliteitsmanagementsysteem. Het door Omega Groep gehanteerde kwaliteitsmanagementsysteem heeft het HKZ kwaliteitskeurmerk.

Bij de externe audits blijkt dat onze visie breed in de organisatie wordt gedragen. Ook is de organisatie voortdurend in beweging om de kwaliteit rond de zorg naar de cliënt te evalueren en te verbeteren.

Het voortgangsbericht over 2022 is hieronder in te zien