Vacature - Medewerker HR-administratie voor 32-36 uur per week in Zwolle

Meer informatie

Annelies Colenbrander

HR-manager

06 82753116

Het leven is fantastisch en moeilijk tegelijk. Soms gaat het vanzelf, soms is er een beetje hulp nodig. Bij Omega Groep begrijpen we dat als geen ander. Bij ons gaat het om wie je bent, zowel voor cliënten als medewerkers. Vanuit deze erkenning, nabijheid en vertrouwen werken we aan betekenisvolle ontmoetingen. Om zo een bijdrage te leveren aan de levenskwaliteit.

We zijn op zoek naar een medewerker HR-administratie (32-36 uur).

DE BAAN
Als Medewerker HR-administratie maak je deel uit van een gedreven en enthousiast HR-team, bestaande uit 10 collega’s. De afdeling HR is volop in transitie. Zo is de functie van Medewerker HR-administratie nieuw binnen onze organisatie. Hoofdlijnen van de functie:

  • Aanspreekpunt: Je bent voor leidinggevenden en medewerkers het aanspreekpunt voor vragen m.b.t. CAO- en wet en regelgeving. Bij jou kunnen collega’s terecht met vragen over de arbeidsvoorwaarden, het personeelsinformatiesysteem VISMA. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van binnenkomende vragen en handelt deze zoveel mogelijk zelfstandig af.
  • Personeelsadministratie: Deze administratieve werkzaamheden bestaan onder andere uit administratieve en organisatorische werkzaamheden op het gebied van in-, door- en uitstroom, het beheren van personeelsdossiers en het verwerken en controleren van personele mutaties.
  • Applicatiebeheer VISMA: Je levert een actieve bijdrage aan de verdere efficiënte inrichting van onze HR-processen én inrichting van VISMA.

WIE BEN JIJ?

  • Voor collega’s ben jij het gezicht en aanspreekpunt waar ze terecht kunnen met hun vragen. We zoeken daarom een enthousiaste collega met een dienstverlenende instelling!
  • Je beschikt over mbo werk- en denkniveau en hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt kennis van arbeidswetgeving en weet hoe je wet- en regelgeving en de CAO moet toepassen;
  • Je wordt blij van het optimaliseren en digitaliseren van onze werkzaamheden. Ervaring met VISMA is een pré;
  • Je vindt het leuk om zaken uit te zoeken en te controleren, je hebt een hands-on mentaliteit, bent resultaatgericht en denkt in oplossingen en mogelijkheden.

WIJ BIEDEN

  • Een veelzijdige en uitdagende functie waarin je veel kan leren en ruimte is voor eigen initiatief;
  • Een open en gezellige werksfeer waar hard gewerkt wordt. Goede samenwerking met je naaste collega’s;
  • Het betreft een dienstverband van 32-36 uur per week (nader overeen te komen) met een salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg, functiegroep 40 (€ 2.025,- tot € 2.993,- bruto o.b.v. fulltime). Daarnaast zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede pensioenregeling, eindejaarsuitkering van 8,33%, Persoonlijk Budget Levensfase en een extra reiskostenvergoeding.

ONTMOETEN

Ben je nieuwsgierig geworden? Neem gerust eens contact op met HR-manager Annelies Colenbrander (06 82753116) om meer te weten te komen over de functie, de afdeling en Omega Groep.

Ben je enthousiast geworden? We zijn nieuwsgierig naar wie je bent! We ontvangen graag jouw sollicitatie op iksolliciteer@omegagroep.nl onder vermelding van 2022-41 Medewerker HR-administratie.

We werven net zo lang door tot we de juiste kandidaat gevonden hebben! Op dinsdagochtend 24 mei staan de eerstvolgende gesprekken gepland. Je hoort binnen enkele werkdagen na jouw sollicitatie of je wordt uitgenodigd.