Vacature - Hoofd Financiële Administratie in Zwolle

Meer informatie

Hoofd Financiële Administratie

Marc van Dijk

06-83294851

Hoofd Financiële Administratie in Zwolle

Omega Groep is een jonge, snelgroeiende dynamische organisatie. De pioniersfase is geweest en nu ligt de focus op professionaliseren en bestendigen. De organisatie is gegroeid en de afdeling Financiële Administratie is in ontwikkeling. Vanwege het vertrek van onze collega zijn we op zoek naar een Hoofd Financiële Administratie (hierna: hoofd FA). Ben jij de verbindende, ervaren teamspeler die samen met onze collega’s wil bouwen aan een professionele afdeling en organisatie? Lees dan verder!

DE BAAN

Als hoofd FA ben je verantwoordelijk voor de afdeling financiële administratie. De afdeling bestaat uit drie medewerkers die je gaat coachen en begeleiden. Verder werk je nauw samen met de controller en de afdeling cliëntenadministratie. De functie bestaat uit de volgende taken:

  • Het voeren van de financiële administratie (crediteuren-, debiteuren- en grootboek);
  • Verzorgen van maand-, en jaarafsluiting in samenwerking met de controller en de afdeling Cliëntenadministratie;
  • Begeleiden van de interim- en de jaarcontrole door externe accountants;
  • Het overzicht hebben op de afdeling en signaleren van kansen en uitdagingen. Het adviseren aan directie (bestuurder) en controller bij financieel-administratieve vragen en problemen;
  • Tijdige en gedegen uitvoering van de financiële processen en rapportages;
  • De verantwoordelijkheid nemen voor de kwaliteit van de financiële informatievoorziening;
  • Rapporteren aan het Hoofd Ondersteunende Diensten;
  • Op operationeel vlak samenwerken met de controller;
  • Vraagbaak voor jouw zorgcollega’s t.a.v. hun financiële vragen.

Al met al een baan vol uitdaging en verantwoordelijkheid!

DE AFDELING

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de afdeling financiële administratie die momenteel bestaat uit drie medewerkers; het hoofd FA en twee vaste Financieel Administratief Medewerkers. Daarnaast staat er momenteel een vacature open voor een derde medewerker. De afdeling is verantwoordelijk voor de juiste, tijdige en volledige registratie van alle financiële processen. Voor deze werkzaamheden wordt gebruik gemaakt van de online boekhoudsoftware Asperion.

We zijn binnen Omega Groep bezig met de ontwikkeling en de verbinding binnen de Ondersteunende Diensten. Als hoofd FA vervul je in dit overleg een belangrijke rol met de andere hoofden en de controller: Je vertegenwoordigt de afdeling en zoekt de afstemming, samenhang en verbinding met de andere afdelingen zoals cliëntenadministratie.

Zowel binnen de afdeling als de gehele Ondersteunende Diensten heerst een informele en plezierige werksfeer. De lijnen met de andere afdelingen zijn kort. Omdat je binnen deze functie de verantwoordelijkheid draagt voor de afdeling en hierin de verbinding zoekt met de andere afdelingen, zoeken we iemand die echt een teamspeler en een verbinder is.

JIJ:

  • Hebt een financieel-bedrijfseconomische opleiding afgerond op minimaal hbo-niveau;
  • Hebt tenminste vijf jaar ervaring is een soortgelijke positie;
  • Je bent uiterlijk per 1 januari 2021 fulltime (36 uur per week) beschikbaar, bij voorkeur eerder;
  • Begrijpt de wereld van de zorg (VG en GGZ) of bent in staat je de materie snel eigen te maken;
  • Bent een teamspeler èn team motivator. Je werkt zelfstandig en je zoekt de verbinding waar nodig met collega’s binnen de Ondersteunende Diensten en het primaire (zorg) proces;
  • Hebt ervaring met veranderingsprocessen (pré).

WIJ BIEDEN:

  • Een uitdagende baan in een groeiende en financieel gezonde zorgorganisatie waar jouw input wordt gewaardeerd;
  • Een dienstverband van 36 uur per week met een salaris conform de cao gehandicaptenzorg, functiegroep 55 (min. € 2.766,- tot max € 4.082,-);
  • Een contract voor bepaalde tijd van één jaar. Bij goed functioneren wordt deze daarna verlengd voor onbepaalde tijd;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantietoeslag van 8%;
  • Persoonlijk Budget Levensfase naast de wettelijke vakantie-uren;
  • Een aanvullende regeling woon-werkverkeer tot max. 30 km enkele reis.

VRAGEN?

Wil je meer weten over de functie of de organisatie? Neem dan gerust contact op met het huidige hoofd FA Marc van Dijk op 06-83294851.

ONTMOETEN

Herken jij jezelf en zou je graag onderdeel willen zijn van dit team? Stuur dan uiterlijk maandag 26 oktober je motivatiebrief en cv naar vacature@omegagroep.nl onder vermelding van Hoofd Financiële Administratie. Op woensdag 28 oktober worden de eerste individuele gesprekken gepland. Bij een positieve uitkomst van beide partijen zal er een tweede gesprek worden gepland op vrijdag 30 oktober.

Ter info:

  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
  • Een assessment kan onderdeel van zijn de sollicitatieprocedure, hierover word je tijdig geïnformeerd.
  • Er zal een referentiecheck gedaan worden bij de door jouw opgegeven (ex-)werkgever.
  • Voor het verwerken van persoonsgegevens volgen wij de AVG-richtlijnen. Zie ook ons privacyreglement en gedragscode.