Vacature - Financieel Administratief Medewerker in Zwolle voor 32-36 uur per week

Meer informatie

Jennyta Visscher

Hoofd FA

06 82 78 28 52

Het leven is fantastisch en moeilijk tegelijk. Soms gaat het vanzelf, soms is er een beetje hulp nodig. Bij zorgorganisatie Omega Groep begrijpen we dat als geen ander. Bij ons gaat het om wie je bent, zowel voor cliënten als medewerkers. Vanuit deze erkenning, nabijheid en vertrouwen werken we aan betekenisvolle ontmoetingen. Om zo een bijdrage te leveren aan de levenskwaliteit.

Voor het hoofdkantoor in Zwolle zijn wij op zoek naar een financieel administratief medewerker voor 32-36 uur per week. Ben jij in staat om helder en transparant te communiceren en durf jij met verbetervoorstellen te komen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

DE BAAN

Als financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Verwerken en controleren van uitgaande en binnenkomende facturen en transacties;
  • Beheren van crediteuren en debiteuren;
  • Bijhouden en controleren van de dagelijkse financiële administratie;
  • Betalen van facturen;
  • Ondersteunen van de afdeling waar nodig.

DE AFDELING

Je komt te werken op de afdeling financiële administratie die momenteel bestaat uit zes medewerkers; het hoofd FA en vijf financieel administratief medewerkers. De afdeling is verantwoordelijk voor de juiste, tijdige en volledige registratie van alle financiële processen. Voor deze werkzaamheden wordt gebruik gemaakt van de online boekhoudsoftware Asperion.

Zowel binnen de afdeling als de gehele bedrijfsvoering heerst een informele en plezierige werksfeer.

JIJ:

  • Hebt een financiële administratieve opleiding afgerond op minimaal mbo+ of hbo niveau.
  • Bent voor 32-36 uur per week beschikbaar.
  • Werkt nauwkeurig en bent stressbestendig.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Bij Omega Groep gaat het om wie je bent. We hebben aandacht voor jouw vitaliteit en balans.
  • Je krijgt een jaarcontract voor 32-36 uur per week met een salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg, functiegroep 30/35 (max. € 3.009,- bruto o.b.v. fulltime). Na deze periode is bij goed functioneren kans op een vaste aanstelling.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, goede pensioenregeling, balansverlof, reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer en een laptop voor zakelijk gebruik.

ONMOETEN

Wil je meer weten over de functie of de organisatie? Neem dan gerust contact op met het Hoofd FA Jennyta Visscher op 06 82 78 28 52.

Ben je enthousiast geworden? Wij zijn nieuwsgierig naar wie je bent! We ontvangen graag jouw cv en korte motivatie voor 17 februari as. via iksolliciteer@omegagroep.nl onder vermelding van 2023-33 Financieel administratief medewerker.